2018 |
【Prof. Brian Walker】 【Prof. Malin Falkenmark】 |
||
2017 |
【Prof. Hans J. Schellnhuber】【Prof. Gretchen C. Daily 】 |
Photo Report 2017 |
|
2016 (25th) |
【Mr. Pavan Sukhdev】【Prof. Markus Borner】 |
Photo Report 2016 |
|
2015 (24th) |
【Professor Sir Partha Dasgupta 【Professor Jeffrey D. Sachs 】 FBA FRS 】 |
||
2014 (23rd) |
【Prof. Herman Daly】【Prof. Daniel H. Janzen Instituto Nacional de Biodiversidad (INBio)】 |
-- | |
2013 (22nd) |
【Dr. Taroh Matsuno】 【Professor Daniel Sperling】 |
-- | |
2012 (21st) |
【Professor William E. Rees 【Dr. Thomas E. Lovejoy】 Dr. Mathis Wackernagel】 |
-- | |
2011 (20th) |
【Dr. Jane Lubchenco】【Barefoot College】 |
-- | |
2010 (19th) |
【Dr. James Hansen】 【Dr. Robert Watson】 |
-- | |
2009 (18th) |
【Professor Hirofumi Uzawa】【Lord (Nicholas) Stern of Brentford】 |
-- | |
2008 (17th) |
【Dr. Claude Lorius】 【Professor José Goldemberg】 |
-- | |
2007 (16th) |
【Professor Joseph L. Sax】 【Dr. Amory B. Lovins】 |
-- | |
2006 (15th) |
【Dr. Akira Miyawaki】 【Dr. Emil Salim】 |
-- | |
2005 (14th) |
【Prof. Sir Nicholas Shackleton】【Dr. Gordon Hisashi Sato】 |
-- | |
2004 (13th) |
【Dr. Susan Solomon】【Dr. Gro Harlem Brundtland】 |
-- | |
2003 (12th) |
【Dr. Gene E. Likens 【Dr. Vo Quy 】 Dr. F. Herbert Bormann】 |
-- | |
2002 (11th) |
【Professor Harold A. Mooney 】【Prof. J. Gustave Speth 】 |
-- | |
2001 (10th) |
【Lord (Robert) May of Oxford 】【Dr. Norman Myers 】 |
-- | |
2000 (9th) |
【Dr. Theo Colborn 】【Dr. Karl-Henrik Robèrt 】 |
-- | |
1999 (8th) |
【Dr. Paul R. Ehrlich 】 【Prof. Qu Geping 】 |
-- | |
1998 (7th) |
【Prof. Mikhail I. Budyko 】 【Mr. David R. Brower】 |
-- | |
1997 (6th) |
【Dr. James E. Lovelock 】【Conservation International (CI) 】 |
-- | |
1996 (5th) |
【Dr. Wallace S. Broecker 】【M.S. Swaminathan Research Foundation 】 |
-- | |
1995 (4th) |
【Dr. Bert Bolin 】 【Mr. Maurice F. Strong 】 |
-- | |
1994 (3rd) |
【Prof. Dr. Eugen Seibold 】【Mr. Lester R. Brown 】 |
-- | |
1993 (2nd) |
【Dr. Charles D. Keeling 】【IUCN-The World Conservation Union 】 |
-- | |
1992 (1st) |
【Dr. Syukuro Manabe】【International Institute for Environment and Development (IIED) 】 |
-- |